כתב שירות
כתב שירות – שחל טלרפואה
1. הגדרות
החברה: שחל טלרפואה בע״מ / שחל ראשל״צ - רחובות שירותי רפואה בע״מ / שחל חיפה שירותי רפואה בע״מ וכל חברת בת ו/או קשורה נוספת לכשתהיה.
המוקד: המוקד הרפואי של החברה, בו מתקבלות קריאות המנוי, המצויד במערכת מחשבים המספקת מידע על עברו הרפואי של המנוי אשר נמסר על ידי המנוי והמאויש בצוות רפואי.
המנוי: מי שרכש את שירותי החברה בהתאם לכתב שירות זה.
מנוי אישי: אדם פרטי אשר עבורו הוזמן השירות על פי כתב זה.
מנוי עסקי: בית עסק אשר האנשים המצויים בו בשעות פעילותו זכאים לשירות על פי כתב זה.
מדד: מדד המחירים לצרכן, כולל פירות וירקות, המתפרסם על ידי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.
SMARTHEART / משדר א.ק.ג:. מכשיר שיסופק למנוי ע"י החברה או מי מטעמה אשר באמצעותו יועבר תרשים א.ק.ג. של המנוי למוקד.
חוק הגנת הצרכן: חוק הגנת הצרכן, תשמ"א.1981-
2. השירותים
השירות כולל את הבאים אשר יפורטו להלן :
פרק א' - מנוי למוקד שחל SMARTHEART
פרק ב' - שירות ניידת עד הבית
פרק ג' - ערכת בדיקת דם ביתית - ביומרקר
פרק ד' - לחצן מצוקה
פרק א' - מנוי למוקד שחל SMARTHEART
1. החברה תספק למנוי שרכש פרק זה את השירותים הבאים:
1.1 פענוח תרשים א.ק.ג. לאחר העברתו למוקד באמצעות משדר הא.ק.ג.
1.2 מתן הוראות והנחיות למנוי באמצעות הטלפון, לאחר קבלת פנייתו במוקד, וזאת בהתאם לנתוניו האישיים של המנוי המצויים בידי החברה באותה עת ובהתאם לנתונים אשר ימסרו ע"י המנוי בפנייתו )תיאור קליני ונתוני א.ק.ג.(
1.3 במקרים דחופים בהם יגיע הצוות הרפואי במוקד למסקנה שיש צורך בניידת כדי לפנות את המנוי לבית החולים בשל אירוע לב או חשד לאירוע או בשל אירוע אחר שאינו מצריך ניידת טיפול נמרץ, או כאשר המנוי מבקש פינוי באמצעות ניידת – הזנקת ניידת, מאוישת בצוות רפואי מיומן, למקום האירוע, מתן טיפול רפואי ראשוני למנוי במקום האירוע, העברת המנוי לבית חולים בהתאם להחלטת הצוות ומסירת דוח הטיפול הרפואי במנוי לבית החולים.
2. השירות יינתן 24 שעות ביממה בכל ימות השנה, לרבות שבתות וחגים, ולמעט בנסיבות הבאות: תקופת חירום, פיגוע המוני, או שיתוק מהותי של תשתיות שאינן בשליטת החברה, בהן תעשה החברה מאמץ סביר בנסיבות העניין ליתן את השירות.
3. עד לאספקת משדר הא.ק.ג. למנוי, תספק החברה את השירות, ככל שניתן לעשות כן, בהתחשב בכך שהעדר נתוני א.ק.ג ובהתחשב במידע הרפואי שהתקבל מהמנוי עד לאותה העת.
4. המועד הקובע להצטרפות לשירותים הנ"ל יהיה מתאריך קבלת והפעלתו התקינה של מכשיר הא.ק.ג על ידי נציג החברה. בכל מקרה, הצטרפות לתוכנית וקבלת השירותים מותנים בחיתום רפואי ובקבלת כל המסמכים הרפואיים שיידרשו ע"י החברה. העברת המסמכים הרפואיים לחברה תתבצע באופן דיגיטלי באמצעות שליחתם לכתובת דוא"ל שתימסר למטופל.
5. מסלול השאלה
5.1 ידוע למנוי שבמקרה בו הלקוח בחר במסלול השאלת המכשיר, הלקוח עשוי לקבל מוצר מחודש, דהיינו היה בשימוש קודם ועבר תהליך בדיקה וחידוש אצל החברה.
5.2 שימוש המנוי במוצרים הוא על בסיס השאלה בלבד. בתוך 30 ימים מסיום תקופת המנוי, יחזיר המנוי את המוצר/ים לחברה כשהוא במצב תקין, כפי שנמסר לו. המנוי יהיה אחראי בכל מקרה של אובדן, גניבה ו/או נזק למוצר, עד להשבתו לחברה עפ"י מסמך זה.
5.3 המוצרים הם בבעלותה הבלעדית של החברה והם יישארו בבעלות בלעדית של החברה.
5.4 באם המנוי לא ישיב את המוצר/ים לחברה בתוך 30 ימים מסיום תקופת המנוי כאמור, המנוי יחויב בעלות המכשיר כמפורט במחירון החברה ,.
6. בכל מקרה בו תכריז החברה על מוצר חדש או משופר, החברה תהיה רשאית להודיע על כך ברבים ולהציע למנוי לרכוש מוצר זה על מנת לשפר את איכות השירות.
7. דרך הפניה למוקד
המנוי או אדם אחר הפונה בשמו יפנה למוקד באמצעות הטלפון.
7.1 הפניה למוקד תיעשה בשפה העברית או האנגלית.
7.2 הפונה למוקד ימסור פרטים נוספים ככל שיתבקש.
פרק ב' - שירות ניידות
1. החברה תספק למנוי שרכש פרק זה את השירותים הבאים:
1.1 הזנקת ניידת במקרים דחופים בהם יגיע הצוות הרפואי במוקד למסקנה בהתאם לשיקול דעתו הרפואית שיש צורך בניידת כדי לפנות את המנוי לבית החולים בשל אירוע לב או חשד לאירוע או בשל אירוע חירום רפואי המצריך ניידת, מאוישת בצוות רפואי מיומן, למקום האירוע.
1.2 כאשר המנוי מבקש פינוי באמצעות ניידת ועל פי שיקול דעתו של הצוות הרפואי אין צורך בניידת, תשלח ניידת על חשבונו של המנוי.
2. השירות יינתן 24 שעות ביממה בכל ימות השנה, לרבות שבתות וחגים, ולמעט בנסיבות הבאות: תקופת חירום, פיגוע המוני, או שיתוק מהותי של תשתיות שאינן בשליטת החברה, בהן תעשה החברה מאמץ סביר בנסיבות העניין ליתן את השירות.
3. המועד הקובע להצטרפות לשירותים הנ"ל יהיה מתאריך התשלום המופיע במערכות החברה. בכל מקרה, הצטרפות לתוכנית וקבלת השירותים מותנים בחיתום רפואי ובקבלת כל המסמכים הרפואיים שיידרשו ע"י החברה. העברת המסמכים הרפואיים לחברה תתבצע באופן דיגיטלי באמצעות שליחתם לכתובת דוא"ל שתימסר למטופל.
4. דרך הפניה למוקד
המנוי או אדם אחר הפונה בשמו יפנה למוקד באמצעות הטלפון.
4.1 הפניה למוקד תיעשה בשפה העברית או האנגלית.
4.2 הפונה למוקד ימסור פרטים נוספים ככל שיתבקש.
פרק ג' – ביומרקר
בדיקת ביומרקר היא טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת זיהוי מהיר של אירוע התקף לב באמצעות בדיקת דם ביתית. הבדיקה מבוססת על זיהוי חלבונים ספציפיים הנמצאים בדם במהלך התקף לב, כגון טרופונינים.
מנוי שרכש את השירות בפרק זה יקבל ערכת בדיקת דם ביתית.
השימוש בבדיקת הדם תהא אך ורק בהתאם להוראות והנחיות הצוות הרפואי.
חל איסור מוחלט להשתמש בערכה ללא הנחיה /הוראה ברורה של הצוות הרפואי של שחל.
פרק ד' – לחצן מצוקה
החברה תספק למנוי שרכש פרק זה את השירותים הבאים:
1. לאחר מסירת המוצר למנוי ובכל משך תקופת המנוי, יוכל המנוי להתקשר למוקד הרפואי של החברה באמצעות הלחצן.
2. הצוות הרפואי של שחל יטפל בכל פניה למוקד הרפואי ויבצע אנמנזה טלפונית, ידריך את הלקוח כיצד לנהוג ובהתאם לשיקול דעתו ישלח ניידת לבית הלקוח ו/או ביקור רופא עד הבית.
3. השירות יינתן 24 שעות ביממה בכל ימות השנה, לרבות שבתות וחגים, ולמעט בנסיבות הבאות: תקופת חירום, פיגוע המוני, או שיתוק מהותי של תשתיות שאינן בשליטת החברה, בהן תעשה החברה מאמץ סביר בנסיבות העניין ליתן את השירות.
4. שירות במסגרת האחריות יינתן ע"י מערך השירות של החברה, לרבות ועפ"י שיקול דעת החברה באמצעות טכנאי טלפוני ו/או בבית הלקוח.
5. הלקוח מאשר שפעולת המכשיר תלויה בכיסוי הניתן ע"י הרשת הסלולרית שאינו באחריות החברה, במקום הימצאו של הלקוח, וכן בתקינות הרשת הסלולרית, ושאין ולא תהיה לחברה אחריות כלשהי במקרים של היעדר כיסוי של הרשת הסלולרית ו/או תקלות ברשת הסלולרית.
מבלי לגרוע מהאמור, הלקוח מאשר שאיכון המכשיר תלוי בכיסוי הניתן ע"י הרשת הסלולרית ו/או קליטת GPS והוא מושפע מגורמים שונים, כגון מיקום בתוך מבנה/שטח פתוח, ואיכון כזה ו/או דיוק האיכון אינו בשליטת/אחריות החברה.
6. הלקוח מודע ומסכים לכך כי על מנת לספק את השירות, החברה נדרשת לשמור במאגריה את היסטוריית המיקומים של הלקוח ובעת הצורך אף לעשות שימוש במיקום הלקוח הידוע לחברה לצורך מתן שירות ללקוח לרבות העברת מיקום הלקוח לאנשי הקשר של הלקוח הרשומים בחברה.
7. החברה מצהירה בפני הלקוח שהמכשיר יתאם באופן מהותי לתיאור שמופיע במסמכי החברה וכן יהיה ללא פגמים בייצור ביחס לחומר ולטיב העבודה. הסעד היחיד והבלעדי של הלקוח ביחס לכל פגם ו/או תקלה במכשיר יהיה תיקון או – בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של החברה – החלפת המכשיר או חלק\ים בו בהתאם לתנאי כתב זה, והלקוח לא יהיה זכאי לכל סעד/תרופה אחרים.
8. אחריות החברה בקשר למכשיר ו/או בכלל, לא תחול ביחס לכל אחד מאלה:
8.1 כל פעולה במכשיר (במעשה או במחדל) שלא ע"י החברה, לרבות שימוש לרעה כלשהו במכשיר או חלק/ים ממנו ו/או כל שימוש אחר במכשיר שלא בהתאם לכל הוראות והנחיות החברה;
8.2 מערכות אחרות/רכיבים אחרים/ התקנים אחרים/טכנולוגיות אחרות ו/או אינטגרציה/ממשק של כל הנ"ל עם המכשיר;
8.3 כל חלק/רכיב אשר נכלל/הותקן במכשיר ללא אישורה של החברה ו/או הותקן/נכלל ע"י צד אחר שאינו החברה;
8.4 כל שינוי בפועל או כל ניסיון לשנות/לתקן/להתערב במכשיר;
8.5 תקלה או נזק שנגרמו כתוצאה מהפעלה/תחזוקה לא נאותה/לקויה של המכשיר ו/או נזק עקב אש, רעידת אדמה, ברק, שיטפון ו/או כל אסון חיצוני אחר;
8.6 תאונות בלתי צפויות, בלאי או גורמים חיצוניים אחרים שאינם בשליטתה הסבירה של החברה.
9. החברה תספק במשך כל תקופת המנוי תחזוקת תיקונים שוטפת למוצר, בכל הנוגע לבלאי סביר ובכפוף לסעיף 7 לעיל. התיקון יכול שיבוצע בבית המנוי או במשרדי החברה, על פי שיקול דעתה הבלעדי של החברה. כל שירות שאינו מהווה תחזוקת תיקונים שוטפת למוצר, לרבות תיקון נזק שאינו נובע משימוש סביר, יבוצע על פי מחירון החברה והמנוי יחויב בכך.
10. מועד אספקה משוער של המוצר הינו כ- 10 ימי עבודה. החברה תעשה כמיטב יכולתה לספק את המוצר למנוי עד למועד זה. איחור באספקת המוצר הנובע מגורמים שאינם בשליטת החברה, כגון עיכובים באספקה מהיצרן, שביתות בנמלים ובקווי ההובלה וכיו"ב, עלולים לגרום לעיכוב במסירת המוצר למנוי מבלי שהדבר יחשב להפרת התחייבות של החברה.
11. המנוי לא יאפשר לכל גורם לטפל במוצר, זולת מי שהוסמך לכך על ידי החברה. טיפול בניגוד להוראה זו או בניגוד להוראות השימוש, או חבלה במוצר, פוטרים את החברה מחיוביה כאמור.
3. תנאים כלליים
1. תקופת ההסכם
תקופת ההסכם תחל במועד כפי שפורט בכל פרק לעיל, ותימשך לתקופה בלתי קצובה. כל צד יהיה רשאי לסיים את ההסכם במתן הודעה כמפורט בסעיף 2 להלן.
2. ביטול ההסכם
2.1 החברה רשאית לבטל כל שירות מהשירותים המופיעים בכתב השירות במתן הודעה בכתב, בת 30 יום, אם לפי שיקול דעתה: המנוי אינו מתאים/מסוגל להשתמש בשירות, מטעמים רפואיים, בדרך הראויה, או המנוי ניצל לרעה את זכויותיו על פי כתב זה ו/או עשה בהן שימוש שלא כדין.
2.2 בנוסף, החברה רשאית לבטל הסכם עם המנוי, מכל סיבה, במתן הודעה בכתב, בת 3 חודשים.
2.3 בכפוף להוראות הדין וחוק הגנת הצרכן, כפי שיהיו מעת לעת, המנוי רשאי לבטל הסכם זה במתן הודעת ביטול )באופן הקבוע בס"ק ה' להלן( בתוך 30 ימים ממועד חתימת הסכם זה או המועד בו המנוי אישר את קבלת טופס הגילוי הנאות – לפי המאוחר. בביטול בתקופת 30 הימים הנ"ל, המנוי יהיה זכאי להחזר מלא של התשלום שבוצע למעט דמי התקנה (ככל שבוצעה) בסך המקסימלי המותר עפ"י דין ולמעט התמורה היחסית בעד השירות שניתן עד למועד הביטול. מנוי שהוא אדם עם מוגבלות/אזרח ותיק/עולה חדש, כהגדרתם בחוק הגנת הצרכן, שהתקשר בהסכם זה בעסקת רוכלות/מכר מרחוק, כהגדרת בחוק הגנת הצרכן, תקופת ה30- ימים הנ"ל תוארך ותהיה 4 חודשים בסה"כ.
2.4 בכל מקרה של ביטול מנוי ע"י המנוי במועד לאחר תקופות הביטול הנ"ל 30 ימים או 4 חודשים לפי העניין ישלם המנוי דמי ביטול בסך השווה לדמי מנוי בגין 2 חודשים.
2.5 הודעת ביטול
הודעת ביטול של הסכם זה תמסר בהודעה אל: שחל טלרפואה, כתובת: רח׳ יגאל אלון ,90 תל אביב, ,67891 מס׳ טלפון: ,03/5633870 כתובת דוא״ל: ,service@shahal.co.il והיא תיכנס לתוקפה תוך שלושה ימי עסקים מיום מסירתה לחברה אם נמסרה לחברה בעל-פה בטלפון או בעל-פה במשרדי החברה, או תוך שישה ימי עסקים מיום מסירתה למשלוח אם נמסרה לחברה בכתב ונשלחה בדואר רשום או בדואר אלקטרוני. במידה ונמסרה הודעת ביטול בכתב כאמור, יידרש המנוי לפרט את שמו ומספר תעודת הזהות שלו. במידה ונמסרה הודעת ביטול בעל-פה כאמור, יידרש המנוי למסור פרטים מזהים וכן את פירוט אמצעי התשלום באמצעותו משולם המנוי.
2.6 במקרה של פטירת המנוי, חו״ח, הסכם התקשרות יבוא לידי סיום במועד המוקדם מבין|:
2.6.1 מועד קבלת הודעה בכתב לחברה בדבר פטירת המנוי בהתאם לס' 2.5 לעיל.
2.6.2 חודש ממועד הפטירה.
להלן - ״מועד הסיום״.
2.7 בן משפחה שהתגורר עם המנוי, אשר יהיה מעוניין לקבל את זכויות המנוי על פי ההסכם כפי שאלה תהיינה באותו מועד, יוכל לעשות כן ממועד הסיום ואילך, וזאת, בתנאי שיפנה לחברה בבקשה כאמור, ויהפוך צד להסכם זה. במקרה שבן המשפחה האמור לא יהיה מעונין בקבלת הזכויות, ודמי המנוי שולמו ונפרעו מראש, יהיו זכאים יורשיו של המנוי להשבה של יתרת דמי המנוי צמודים לעליית המדד בגין תקופת ההסכם שלא נוצלה שתחושב ממועד הסיום בניכוי סכומים המגיעים לחברה מהמנוי בגין רכישת ציוד.
3. התכונות המפורטות של המוצר ואופן השימוש בו כלולות בחוברת המצורפת למוצר. בכל מקרה יש לקרוא את חוברת המוצר לפני השימוש הראשון במוצר.
4. מסירת מידע מאת המנוי ושימוש במידע
4.1 המנוי ימסור לחברה מידע רפואי עפ"י הנחיותיה וידווח לחברה בכתב על כל שינוי מהותי במצב בריאותו, על כל שינוי בקשר עם תרופות שהוא נוטל ומינונן ועל תוצאות ביקורת תקופתית או בדיקות שונות.
4.2 מנוי עסקי ימסור לחברה גם מידע בדבר היקף הפעילות, כמות העובדים ו/או כמות הנוכחים בבית העסק, וידווח לחברה על כל שינוי מהותי בגורמים אלה. ככל שאין בידיו של מנוי עסקי מידע רפואי כאמור בסעיף א׳ לפרק זה לעיל, ימסור אך ורק את המידע האמור בסעיף זה וכן מידע אדמיניסטרטיבי בנוגע לבית העסק, כגון כתובתו ומספר הטלפון שלו.
4.3 החברה מודיעה בזאת למנוי כי מסירת המידע הרפואי בעת הרישום ועדכונו כאמור לעיל הינם מרכיב חיוני באיכות השירות, והמנוי מתחייב כי הוא יפעל על מנת להעביר לחברה את המידע הנ״ל.
4.4 המידע הרפואי שיתקבל מהמנוי יישמר במערכות החברה ויעודכן בהתאם לדיווחי המנוי בכתב כאמור, כמו כן תתועד כל פניה של המנוי למוקד.
המידע האמור - ״רשומה רפואית״.
4.5 החברה שומרת לעצמה את הזכות להקליט את כל המידע כולל תמונה וקול והשיחות הנערכות עם המנוי או עם מי מטעמו.
4.6 החברה מודיעה בזאת למנוי כי עליו להמשיך ולהיות מטופל ומבוקר רפואית על פי הנחיות רופאיו וכי השירות על פי הסכם זה אינו מהווה תחליף לכך.
4.7 החברה תשמור על המידע הרפואי המצוי ברשותה בנוגע למנוייה, לפרק זמן מינימאלי של 12 חודשים ממועד סיום ההסכם עם המנוי, ללא כל תמורה. לאחר תקופה זו החברה תהיה רשאית להשמיד כל מידע רפואי או אחר, המצוי ברשותה לגבי המנוי, וזאת, בכפוף לכל דין, ובלבד שנתנה למנוי הודעה על זכותו לקבל את המידע בטרם השמדתו.
4.8 בכפוף לעמידת החברה בהוראות הדין החלים בנוגע לפרטיות מידע, בעצם חתימתו על כתב שירות זה, המנוי מסכים ומאשר לחברה לעשות שימוש בכל מידע שימסור לה, לרבות מידע המצוי ברשומתו הרפואית ")מידע רפואי") ומידע שאינו רפואי המכיל או עשוי להכיל נתונים אישיים או מידע אודות התנהגותו או הרגליו של המנוי ("מידע אישי שאינו רפואי,(" אשר יישמרו במאגרי המידע של החברה, כדלקמן:
4.8.1 שמירה, עיבוד ושימוש במידע רפואי ובמידע אישי שאינו רפואי לצורך מתן השירות למנוי ועמידה בהתחייבויותיה של החברה כלפיו לפי שיקול דעתה של החברה, ובכלל זה העברת המידע לגורמים רפואיים שונים, כגון בתי חולים ומד"א, בין אם בדרך של תקשורת נתונים, מסר באינטרנט או בסלולר, שידור באלחוט או בטלפון;
4.8.2 שימוש במידע אישי שאינו רפואי לצורך שיפור השירות או חוויית השירות, לרבות בדרך של ניתוח נתונים, ניתוח data ,big בקרת איכות, שמירה ועיבוד של מידע כאמור לצרכי ניהול החברה וארכיון, ובכלל זה באמצעות ספקים חיצוניים של החברה המצויים בקשרים עסקיים עימה;
4.8.3 שימוש במידע אישי שאינו רפואי לצרכים מסחריים, פרסומיים ו/או שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים אך ורק בקשר לשיווק ומכירה של מוצרים ושירותים של החברה, שייעשה ככלל, באופן בלתי מזוהה וכן שימוש שמטרתו להציע למנוי שירותים משופרים או מתקדמים אחרים של החברה;
4.8.4 שימוש במידע רפואי למטרות מחקר ופיתוח ובכלל זה מחקרים רפואיים (אשר עשויים
4.8.5 להיות מבוצעים על-ידי צדדים שלישיים או בשיתוף פעולה עימם. ככלל, שימוש במידע רפואי יהיה לאחר שנותקה זהותו מהמנוי בעל המידע ברמה מספקת. כל שימוש במידע רפואי ייעשה, בין היתר, בכפוף לקבלת האישורים המתחייבים על פי הדין ולכללי משרד הבריאות, ובמקרה של מידע רפואי מזוהה או הניתן לזיהוי – גם בכפוף לקבלת הסכמה מפורשת של המנוי;
4.8.6 שימוש במידע אישי שאינו רפואי לצורך דיוור ישיר של חשבוניות, עדכונים, תוכן שיווקי ופרסום שירותים ומוצרים משלימים של החברה בדרך של הודעות /SMSמסרונים, דוא"ל או באמצעות שיחות טלפון. בכפוף להוראות הדין, המנוי יוכל בכל עת לבחור לחדול מלקבל דיוור ישיר כאמור על-ידי מחיקת פרטיו מרשימת התפוצה באמצעות לחיצה על קישור "הסר" הקבוע בדיוור שהגיע מהחברה או באמצעות פנייה לחברה בבקשה להסרה מרשימת התפוצה.
4.8.7 כל שימוש במידע רפואי או במידע אישי שאינו רפואי על-ידי החברה ייעשה באופן מידתי, אך ורק לצרכים המובאים בכתב שירות זה, והחברה תפעל לשמירה על סודיותו של מידע כאמור ואבטחתו בהתאם לדרישות הדין ובאמצעים מקובלים. בכל מקרה של שימוש אחר תפנה החברה למנוי ותבקש את הסכמתו הספציפית, כנדרש לפי דין.
4.9 החברה לא תעביר לצדדים שלישיים מידע רפואי ומידע אישי, שאינו רפואי, אלא לצורך אחד מהשימושים המפורטים לעיל כחלק ממתן השירותים של החברה, ולמעט ככל שיידרש על מנת למלא אחר הוראות כל דין.
4.10 בחתימתו על כתב שירות זה, המנוי מסכים ומסמיך את החברה, לשתף את בני משפחתו של המנוי במידע רפואי ו/או מידע אישי שאינו רפואי של המנוי במסגרת מתן השירות, בהתאם להנחיות המנוי בדרך ובאופן כפי שתקבע החברה. המנוי מצהיר ומסכים כי הוא מוותר בזאת על כל טענה ו/או דרישה הנובעת או הכרוכה בשיתוף מידע כאמור עם בני משפחתו של המנוי, לרבות טענה בנוגע להפרה של כל דין או פגיעה בזכות כלשהי של המנוי, לרבות לפי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א1981- ו/או כל חוק אחר.
5. דמי המנוי
5.1 גובה דמי המנוי יהיה כמפורט בחשבון העסקה. דמי המנוי יוצמדו לעליית המדד מפורט בחשבון העסקה.
5.2 המנוי מאשר ומסכים שהחיוב בגין המכשיר יתבצע מאמצעי התשלום הקיים ואשר משמש את החברה לגבייה השוטפת.
5.3 בתום תקופה של 12 חודשים מתחילת תקופת ההסכם, תהיה החברה רשאית להעלות את דמי המנוי ב3%- ולאחר מכן בתום כל 12 חודשים ב2%- נוספים. מובהר כי העלאת דמי המנוי כאמור בסעיף זה הינה בנוסף לשינויים בגובה דמי המנוי הנובעים מהצמדת דמי המנוי למדד.
5.4 למנוי העסקי - בנוסף לאמור לעיל, החברה רשאית להעלות את גובה דמי המנוי, מעת לעת, בהודעה של 30 יום מראש, מן הטעמים של שינוי מהותי בהיקף הפעילות ו/או כמות העובדים ו/או כמות הנוכחים, בבית העסק ובהתאם להם. במקרה בו העלתה החברה את דמי המנוי כאמור בסעיף זה יהיה המנוי העסקי רשאי לבטל את ההסכם כמפורט בסעיף 2.5 לעיל. בהודעתה תציין החברה את אפשרות ביטול ההסכם בהתאם לסעיף זה.
5.5 במקרה בו הוזנקה ניידת, תהיה החברה רשאית לגבות מקופת החולים בה יהא חבר המנוי באותה עת, בנוסף לדמי המנוי, דמי פינוי בגין אירוע שהסתיים בפינוי לבית חולים, על פי מחירון החברה באותה עת. לצורך כך ממחה בזאת המנוי, לחברה, באופן בלתי חוזר, את זכותו לקבל את התשלומים המגיעים מקופת חולים כאמור, כדמי החזר בגין פינוי באמבולנס ומייפה בזאת את כוחה לקבלם לזכותה. המנוי יסייע לחברה לבצע את האמור בסעיף זה, לבקשתה, ובכלל זה יעביר לחברה מסמכים שיידרשו לשם כך סיכום מחלה וכיו״ב.
5.6 נזקים בעת מקרי חירום רפואיים
הריני מאשר לחברה ו/או לגורמים רלבנטיים אחרים - לרבות כיבוי אש/משטרה/מגן דוד אדום - לפרוץ את דלת בית המנוי, במקרים בהם: תתקבל קריאת חירום במוקד; תוזנק ניידת/צוות שחל (או מי מטעם שחל, לרבות מגן דוד אדום) לבית המנוי; בית המנוי יהיה נעול ולא יהיה בבית המנוי מענה ע"י המנוי או איש קשר של המנוי; וכן, לא נמסר לשחל מידע על מפתח לבית המנוי בשעת חירום. המנוי מסכים ומאשר, כי במקרים כאלו בהם תבוצע פריצה של בית המנוי, שחל ו/או כל גורם רלבנטי אחר כאמור, לא יישאו באחריות כלשהי לנזק לרבות נזק למנוי, לביתו ו/או לרכושו שייגרם, ככל שייגרם, בקשר עם הפריצה לבית המנוי, וכי המנוי ישפה את שחל בגין כל תביעה, דרישה ו/או טענה שיופנו אליה בקשר לכך ע"י המנוי ו/או מי מטעמו ו/או צד ג' כלשהו.
6. שונות
6.1 השירות על פי הסכם זה ניתן לבגירים בלבד.
6.2 בלי לגרוע מהוראות כתב שירות זה, החברה רשאית לערוך שינויים בהסכם לאחר חלוף תקופה של 24 חודשים מתחילת תקופת ההסכם ולגבי לקוח שלא רכש ציוד מהחברה - לאחר חלוף 12 חודשים מתחילת תקופת ההסכם, לפי המוקדם. על אף האמור לעיל, החברה רשאית לערוך, בכל עת, שינויים בהסכם זה המתחייבים משינויים רגולטוריים. שינוי בהתאם לסעיף זה יכנס לתוקף 30 יום לאחר מתן הודעה על כך בכתב למנוי. במקרה זה יהיה המנוי רשאי להמשיך בכפוף לשינוי שייערך בהסכם או להודיע על רצונו להפסיק את המנוי בהודעה כאמור לעיל, תוך 15 יום מיום קבלת הודעת החברה, בה תצוין אפשרות הפסקת המנוי בהתאם לסעיף זה. הופסק המנוי כאמור, לא יחולו הוראות סעיף ד׳ לפרק 6 דלעיל.
6.3 הודעה שתישלח החברה בדואר רשום תחשב כאילו היא הגיעה ליעדה בתוך 7 ימים מיום שליחתה.
6.4 לשינויים או תוספות להסכם זה, לא יהא כל תוקף אלא אם נלווה להם אישור בכתב של החברה.
6.5 סמכות שיפוט: בכל מחלוקת שתתגלה בין הצדדים בקשר עם כתב שירות זה תהיה סמכות שיפוט בלעדית לבית המשפט בישראל בתל אביב.
6.6 תקינות המכשירים: למען הסר ספק לשחל או למי מטעמה אין חיווי על תקינות המכשיר והאחריות מטעם שחל היא בהתאם לתעודת האחריות בלבד